Avatar billede pukhoj Mester
23. november 2018 - 12:22 Der er 2 kommentarer

reponsivt design visning

Hej,

Når man anvender sin browser kan man ved at trykke F12 vælge at få vist siden som mobil versionen på sin pc. Dette kan gøres ved at trykke på et ikon nede i debuggen.

Men.. jeg søger en løsning hvor man kan få dette op i en værktøjslinie... er det overhovedet muligt?
Denne funktion er mega brugbar for mine kollegaer, men der er flere der synes det er meget forvirrende at skulle ind og se al den kode.

please hjælp mig tak :)
Avatar billede Slater Ekspert
23. november 2018 - 12:25 #1
Hvilken browser?

I Firefox kan du få vist en mobilvisning uden developer tools åbne ved at trykke Ctrl+Shift+M.

Jeg tror umiddelbart ikke det er tilfældet i Chrome. Jo, samme genvej virker, men devtools skal være åbne. Men måske der findes en extension til det.
Avatar billede pukhoj Mester
23. november 2018 - 13:45 #2
Hej,

Faktisk til alle browsere, da mine kollegaer bruger forskellige.

Super fedt med Firefox, vi startede i Chrome så testede ikke engang om det virkede uden F12 i Firefox.