Avatar billede Niels Praktikant
24. november 2018 - 14:13 Der er 3 kommentarer

Installere iTunes på kun én bruger i Windows?

Hej

Konen og jeg har lige købt ny bærbar. Hun vil gerne have iTunes på den - jeg kan ikke fordrage det. Kan man på nogen måde installere det kun på hendes bruger, så jeg ikke skal se på hverken ikoner, opdateringspopups eller noget som helst der har med iTunes at gøre?

Mvh. Niels
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2018 - 15:03 #1
Det skulle jeg mene. Med 2 brugerkonti med hver sit log-in.
Der skal logges ind på fruens konto. Her installeres iTunes og der bliver så spurgt om alle brugere skal have adgang. Det svarer man selvfølgelig benægtende på.
Derefter skulle det kun virke når fruen anvender maskinen.

Skulle det mod forventning gå galt, så kan man jo enten slette hele programmet igen, eller blot slette genveje på dit skrivebord.
Avatar billede Niels Praktikant
24. november 2018 - 15:51 #2
Der kom desværre ikke noget sprøgsmål under installationen om hvem der skal have adgang :(
Avatar billede 220661 Ekspert
24. november 2018 - 17:15 #3
Kan du på din profil fravælge Itunes opstart i Windows? Der er jo sikkert Bonjour tjeneste og andet derinde der måske kan fravælges. Og ikon kan du jo slette som ink skriver.