Avatar billede gabby Seniormester
26. november 2018 - 19:22 Der er 1 kommentar

Nvidia Shield (Medie afspiller)

Hej
Jeg har tidligere haft en BOXEE BOX som jeg faktisk var ganske glad for.. simpel maskine der bare æder ALT medie, billeder, film, musik.
Men lortet stod af og fik mig en WD TV som klarede det nogenlunde.
Nu har nu erhvervet mig en Nvidia Shield.

Ganske fed lille fætter.. dog savner jeg lidt feature.
Jeg har en Qnap NAS stående med alt lige fra billeder til musik og filmklips, serie, film osv. som jeg tidligere har gået på fra mine medie afspillere.
Dog savner jeg en "lignende feature" i min shield som kan se billeder, film og musik... uden man skal bruge tre forskellige apps.

Nogen der har ideer til dette ?
Eller om det rent faktisk allerede er muligt med den.. (har kun haft den i en uge)

Mvh. =)
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2018 - 22:18 #1
jeg forstår ikke spørgsmålet..
din NAS er et drev, det tilgås ligesom alle andre drev