29. november 2018 - 21:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hver gang jeg starter et spil op slukker min skærm

hej hver gang jeg går ind på et spil som fx. World of warcraft, Counter strike: Global Offensive, League of Legends. så går min skærm ud og siger "no signal." jeg har prøvet og sende den til syn men de kunne ikke finde nogen fejl, men jeg har også prøvet med en anden skærm og samme computer og det virker fint så jeg har ingen ide om hvad det kunne være
hvis der er nogen der kan hjælpe ville det være fantastisk
tak på forhånd
Avatar billede milter Ekspert
29. november 2018 - 21:35 #1
Hvad er fabrikant og modelnummer på den skærm, som fejler?
Hvilken opløsning bruger du?
29. november 2018 - 21:41 #2
jeg har en AOC G2790PX 27 tommer og køre på 1920x1080 opløsning
Avatar billede milter Ekspert
29. november 2018 - 22:16 #3
Hvor længe har det været sådan, og kan du huske, om der skete nogle ændringer på computeren lige før det startede?

Hvilken opdateringsfrekvens kører du med?

Kører alt andet undtagen dine spil normalt?
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2018 - 22:27 #4
geninstaller gfx kort driveren
29. november 2018 - 22:56 #5
det har været lige siden at jeg fik den at jeg har haft dette problem

alt køre fint ud over de spil der går det bare galt

jeg ved ikke hvilken opdateringfrekvens jeg køre på

sidwave jeg ved ikke hvad det er
29. november 2018 - 23:25 #6
OP´s skærm er en 144hz skærm. Afhængigt af spillet, så formoder jeg den minimum kører 100hz.
Hvilket grafikkort har du? Nvidia eller AMD ? Det er muligt at fejlen skal findes her. Muligvis i driverne til grafikkortet, hvilket var det #4 mente.
Har du tjekket dit connector-cable (HDMI stik) der går fra pc til skærm og evt. prøvet at udskifte det, just in case.
29. november 2018 - 23:37 #7
jeg kiggede på nogen af de ting du sagde og det hjalp tak for hjælpen