Avatar billede luffe1955 Seniormester
30. november 2018 - 15:24 Der er 2 kommentarer

vpn

hej så har jeg et nyt spørgsmål
allerførst. jeg har haft problemer med vores internet via yousee ( Tdc erhverv )
jeg har hele tiden haft tilsluttet nogle forskellige vpn forbindelser på begge mine maskiner
nu kan jeg lige pludselig ikke få forbindelse med vpn esk. Brusel eller sverige
på min Medion st. men ingen problemer på min Hp st. med samme indstillinger
jeg har prøvet at oprette en vpn på min bærbar med samme oplysninger, det gik fint
jeg betaler til en vpn udbyder
HVAD kan der være galt med den Stationære medion
30. november 2018 - 17:28 #1
Netværkskonfiguration er det korte svar på hvad der er galt. Først og fremmest; router model og vpn udbyder? Er den stationære koblet trådløst eller kablet på nettet? Formoder den bærbare kører WiFi?
Avatar billede luffe1955 Seniormester
30. november 2018 - 18:00 #2
Tdc Router 2/4g -5g
vpn  usenetserver
Begge stationær kablet
bærbar wifi men ogsså med kabel
virker på Hp st.
men ikke på Medion st. som det tidligere har gjort