Avatar billede hkprofil Forsker
01. december 2018 - 09:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Zoomskyder

Jeg har Office 365 og i Word plejer jeg at benytte Zoomskyder, nederst til højre for bedre at læse dokumentet, da jeg er lidt synshandikappet. Nu kan jeg pludselig ikke skyde. Der er et minus tegn til venstre og et plus til højre, men jeg kan ikke noget med det?
Er der nogen der ved hvad der skal til?
Samtidig syntes jeg dokumentvisningen er blevet anderledes?
På forhånd tak
Avatar billede eurositi Ekspert
01. december 2018 - 11:07 #1
Vælge fanen Vis fra topmenuen.
I rubrikken Sideflytning (nr. 3 fra venstre) findes to valgmuligheder: Lodret eller Side-til-Side. Hvis Side-til-Side er valgt, virker zoom-funktionen ikke. Skift den tilbage til Lodret.
Avatar billede hkprofil Forsker
01. december 2018 - 11:47 #2
WOW det virker - tusind tak for hjælpen :-))))
Avatar billede rasmuso Seniormester
02. december 2018 - 15:33 #3
Hej hkprofil
Lidt sent svar, men prøv at forstørre med: "Windows flagknappen" samt "+" (evt. flere gange)
tilbage: "Windows flagknappen" samt "esc" (evt. flere gange)
Avatar billede hkprofil Forsker
02. december 2018 - 16:16 #4
Rasmuso tak for forslag, men jeg har fået læst mig problem 👍🏼