Avatar billede ps76 Forsker
02. december 2018 - 20:14 Der er 5 kommentarer

kritik af ny hjemmeside

Nå, nu har jeg arbejdet så længe på ny hjemmeside, at jeg ser mig blind på de fejl og mangler, der sikkert stadig findes.
Kan jeg få nogen herinde til at kaste et blik på den og komme med nogle forslag til forbedringer eller ændringer måske?
Iflg. Googles testsystem indlæses den på 4 sek., og det skulle give 10% utålmodige gæster, som klikker væk. Synes jeg umiddelbart ikke er så afskrækkende. Men måske er der alligevel noget, jeg nemt kan gøre bedre?
Link til siden: www.granvista.dk/webtest
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. december 2018 - 21:29 #1
Ud over at dit øverste billede fylder lidt rigeligt i forhold til at det ikke rigtigt tjener noget formål, så ligner siden alt muligt andet i samme kategori.
Avatar billede nopsen Ekspert
02. december 2018 - 23:27 #2
enig med #1
dit billede fylder for meget, da man er nødt til at scrolle ned for at se helheden i budskabet, det skal helst fremgå ved første blik.
desuden giver den "tegneserieagtige" font i overskrift og forside et lidt useriøst præg.
bortset fra det, ser det generelt enkelt og troværdigt ud.
Avatar billede stjans Guru
03. december 2018 - 07:43 #3
Jeg synes ikke det øverste billede er for stort - designet matcher mange af de hjemmesider, der laves i dag.

Derimod synes jeg det er forvirrende at du har en karrusel lige nedenunder.

Måske opdele i sektioner, som så står forskudt - med tekst ved siden af ?.
Avatar billede ps76 Forsker
04. december 2018 - 14:36 #4
Stjans - har fulgt din opfordring, som du kan se. Skal bare lige have rettet lidt til nu billeder vs. tekst. Bedre?
Avatar billede stjans Guru
05. december 2018 - 07:16 #5
Meget, meget bedre :-)