Avatar billede Amanda Novice
06. december 2018 - 16:57 Der er 2 kommentarer

Usb.

Er der nogle har inde fra Vestsjælland eller bare Vestsjælland , der har mulighed for at hjælpe mig.
Jeg har en imac a1225 2010 model, som skulle geninstalleres dette gik fuldstædig galt grundet apple id. Så jeg har ingen mulighed for at komme helt ind på min imac pt. Jeg kan kun komme til os x hjælpeprogam som når man skal geninstallere den.
Jeg har fået afvide man kan finde en med en mac, som der kan downloade seneste version af macOS, der kan kører på min imac,  ned på et usb.

Jeg er villig til at betale lidt for hjælpen, også gerne hvis man kan hjælpe med at føre det videre over på min egen, jeg er ikke lige så meget inde i alt der her...
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2018 - 17:02 #1
kan dem i humac ikke hjælpe dig? (altså feks. der hvor du har købt den)
Avatar billede Amanda Novice
06. december 2018 - 17:23 #2
Kan man det? Er det i hvilken som helst it computer butik man kan det? For så ville jeh da gøre der I morgen.
, har købt den brugt, så det sted den er købt husker jeg ikke :)