Avatar billede kevin22 Juniormester
07. december 2018 - 23:00 Der er 4 kommentarer

Min PC vil ikke tænde, hvad skal jeg gøre?

Hej, alle kloge hoveder jeg står i det problem at jeg skulle bruge det strømstik i min pc til noget andet.
Så jeg slukke min pc og tog det ud, efter jeg var færdig sattejeg det i min pc igen men den vil ikke vise noget tægn på strøm.
Jeg har prøvet at tage stikket ud og ind, bruge et andet stik men ingen af de ting virker.

Håber i kan hjælpe:)

Vh
Kevin
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2018 - 23:37 #1
strømkablet til stikkontakt ?
har du slukket på kontakten der sidder på pc ?

ellers har du en defekt strømforsyning
Avatar billede kevin22 Juniormester
08. december 2018 - 13:26 #2
Jeg tror ikke helt det er strømforsygningen.
Hvordan kan man ellers se nogen tegn på at jeg har en defekt strømforsygning?
Fordi den lugter ikke brændt eller noget.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2018 - 14:27 #3
som sidwave skriver - den lille sorte vippekontakt ved stikket til strømforsyningen - man overser den let. Det er ikke den almindelige tænd/sluk på forsiden.
Avatar billede kevin22 Juniormester
08. december 2018 - 14:44 #4
#3 Det ved jeg godt har prøvet at trykke den frem og tilbage men det hjælprt ikke