Avatar billede posten Ekspert
07. december 2018 - 23:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lukker for min app til mic. solitaire coll.

efter jeg har kørt 1803 2018-11 ind lukker den ned for denne app inden den er startet op hvordan får jeg den til et virke "normalt" igen ??
da jeg tit sidder og "leger" med de 3 øverste i daglig udfordring har ingen chancer for at gendanelse da jeg har slået den fra
Avatar billede mort1 Ekspert
08. december 2018 - 00:37 #1
Der en app med Solitaire, som du kan installere
Avatar billede posten Ekspert
08. december 2018 - 00:42 #2
jo men den sku jo gerne være med alle 5 i den (magen til)
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2018 - 08:02 #3
Avatar billede mort1 Ekspert
08. december 2018 - 10:55 #4
Jeg er ikke helt klar over hvad du mener med "de 3 øverste", men min hustru har hentet "Microsoft Solitaire Collection" hvor der er flere valgmuligheder
Avatar billede posten Ekspert
10. december 2018 - 04:24 #5
mort1 : når du tar det der hedder dagens udfordringer er der 5 forskellige spil at vælge i mellem men når de nu ligger fast i win. 10 og ikke som i 8 hvor du selv sku hente den
men kan forstå den skal afstall. først inden jeg kan hente den igen ???
nu har prøvet at hente den igen samme resultat der kommer en besked ny app er install tjek den ud men når jeg så klikker på den enten som app eller en genvej lukker den kort tid efter  men hvordan fjerner man den for derefter la win 10 genstarte
Avatar billede posten Ekspert
10. december 2018 - 06:03 #6
nu har jeg så hentet : Solitaire Collection X hvor de 5 samme spil er til rådighed så gider vi ikke gøre mere ved det