Avatar billede Elsebeth Thomsen Praktikant
10. december 2018 - 21:40 Der er 5 kommentarer

Opdatering af APPS i Samsung 7 mobil

Jeg kan ikke opdatere Mobilepay og andre AppS. Jeg har læst jeres svar om at genstarte, hvilket jeg har gjort 3 x uden held.Kan der være en anden mulighed
Avatar billede puren Ekspert
10. december 2018 - 21:46 #1
hvad kommer der af fejl?

ellers prøv at afinstaller den og så prøv igen
Avatar billede Elsebeth Thomsen Praktikant
10. december 2018 - 21:56 #2
Jeg har afinstalleret mobilpay. når trykker på INSTALLER kommer beskeden "Download afventer". Samme besked kommer uanset hvilken ny App jeg prøver at installere.
Avatar billede puren Ekspert
10. december 2018 - 22:05 #3
du kan have sat et fluge ben i at den kun må hente/opdater app via wifi.

se det under indstillinger på forsiden i play store
Avatar billede Elsebeth Thomsen Praktikant
10. december 2018 - 22:41 #4
tak for kommentarer.
Det løste sig, da jeg ryddede cache og data i Playbutik og efterfølgende genstartede.
mvh Elsebeth
Avatar billede puren Ekspert
10. december 2018 - 22:48 #5
dejligt at høre at det køre

ps husk lige at marker at der er fundet en løsning