Avatar billede lusodana Seniormester
11. december 2018 - 15:23 Der er 2 løsninger

Outlook adgangskode

Hej
Jeg har outlook 2007 og har altid Google som server.
Jeg har Win10.
I dag har jeg fået mail fra Google angående sikkerhed og kom til at kvaje mig ved at tryk på en knap vedr. password.

Nu kan jeg ikke få min Outlook til at fungere. Når jeg prøve at hente/sende post, få jeg vinduet "skriv adgangskode til netværk".
Password til Gmail og Google Chrome fungere (jeg har prøvet at log ud og ind) uden problemer.
Jeg har slettet min outlook e-mail konto og oprettet en ny, med de indstillinger jeg har altid haft. Jeg troede jeg var sikker på jeg kunne løse problemet da jeg arbejder med Outlook i mere end 25 år, men nu er helt frustreret. Kender i problemet og løsningen.
Avatar billede INK Ekspert
11. december 2018 - 17:13 #1
Har ikke Outlook 2007, der vist ikke længere serviceres, men jeg tror Google opfatter den som en usikker app. I indstillinger for Google Mail skal du derfor acceptere "usikre apps" for at programmet virker.
Har du indsat kodeord for kontoen i både indgående og udgående server?
Avatar billede lusodana Seniormester
11. december 2018 - 19:43 #2
Oh! Det var dét. Sikkert en lettelse.
Mange tak ink.