lusodana

profile picture

Oprettet: 18. december 2008 kl. 14.21

Niveau: Mester

Oprettede spørgsmål: 17

Kommentar skrevet: 39


Se spørgsmål hvor lusodana har deltaget

Spørgsmål oprettet af lusodana

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
EliteBook 8730W og Windows10 Af lusodana i PC 9 09/11/201816:28 12/11/201809:13
Microsoft Security Essentials Af lusodana i Firewalls 3 30/03/201809:51 30/03/201811:18
F5 - GoogleChrom Af lusodana i Søgemaskiner 7 10/03/201811:13 05/04/201817:58
Pixelering på Samsung BD-HDD Combo Af lusodana i Fjernsyn & projektorer 4 28/01/201811:51 28/01/201815:52
Windows 10 - kan ikke foretage en systemafbildning Af lusodana i Windows 3 12/06/201716:10 13/06/201708:57
Hent flere



Premium
Falck's nye CIO får it-afdelingen til at bidrage til forretningen med smart metode: "Der er ikke noget revolutionerende i det. Det virker bare super godt"
I mange virksomheder kæmper it med at bidrage til forretningen. Men hos Falck bruger it-afdelingen en snedig metode, der spiller it-afdelingen stærk fra begyndelsen. Virksomhedens nye CIO giver dig her en introduktion til BIO-metoden.
Computerworld
Yousee varsler prisstigninger på op til 36 procent - skal være med til at finansiere fiber-udrulning
Yousee varsler prisstigninger på både tv-pakker og bredbånd. Pengene skal blandt andet være med til finansiere fiber-investeringer.
CIO
Tag med på Computerworlds store lederkonference og mød de danske top-CIO'er, som bygger de nye it-afdelinger
Anvendelsen af digital teknologi og organiseringen af it-afdelinger er under radikal transformation. På konferencen Digitaliseringsledelse 2.0 kan du møde de CIO'er fra Bankdata, Adform og Rockwoll, som står i spidsen for teknologi-adoptionen.
Job & Karriere
Manden bag Stack Overflow til softwareudviklere og folk i it-branchen: Disse ting skal du lære, hvis du vil undgå at blive tromlet totalt
Interview: Manden bag Stack Overflow og Trello har en opsang til folk i it-branchen. Her er de kompetencer, som du bare skal tilegne dig nu.
White paper
Millennials – Kommuniker med den nye generation
Mange virksomheder har en stor udfordring når det gælder Millennials. De er online hele tiden, har sociale medier som omdrejningspunktet i deres hverdag, og har meget høje forventninger til god service. De vægter værdier som tilgængelighed, hurtighed og kontinuitet meget højt, og det skal afspejle sig i den service I som virksomhed yder dem. Det er en del virksomheder slet ikke forberedte på. I dette whitepaper gennemgår vi, hvordan du skal gøre for at kommunikere med den nye generation.