Avatar billede Mikael Ekspert
12. december 2018 - 09:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome/Gmail problemer

Har igår og idag oplevet, at Chrome/Gmail ikke virker i perioder..

Lige pt. fungere begge..
Version:
"Google Chrome er opdateret
Version 71.0.3578.80 (Officiel version) (32-bit)"

Er der andre som oplever det ???
Avatar billede Slater Ekspert
12. december 2018 - 10:02 #1
Hvad betyder "ikke virker"?
Avatar billede Mikael Ekspert
12. december 2018 - 10:50 #2
#1 Historien er at en "veninde" på face igår ikke kunne anvende Chrome/Gmail.

Så jeg anbefalede, at hun skulle tjekke om der var update. (Jeg havde indtil da ikke selv problemer)

Men jeg tjekkede min egen Chrome for update.. Og så updatede Chrome automatisk.
Derefter gik min Chrome "ned"  (Ingen forbindelse til Chrome) ???

Afinstallerede min Chrome og geninstallerede.. Og så virkede det igen. (Igår)
Her til morgen var min Chrome igen "død" .. Men virker nu igen ??

Andre browsere virker/virkede perfekt..
Fx. IE 11 og AVG Secure Browser..
12. december 2018 - 11:45 #3
Hej,

Oplever regelmæssigt at min browser (Chrome) fortæller mig at der er problemer med Google-mail. Især når jeg skal slette mails fra listen. Browser siger, at den ikke har kontakt med Google mail, og at den prøver igen og igen. Det retter sig som regel i løbet af X minutter, hvor X kan være 1/2 -->  10 minutter. .

har ingen problemer med yahoo-mail.

KR.
Avatar billede Slater Ekspert
12. december 2018 - 12:34 #4
#3: Det sidste redesign af Gmail er så også blevet komplet hul i hovedet.

Hvis jeg bare åbner min inbox fra en tom cache, så tager det 8,5 sekunder at loade 250 requests på i alt 6,7 MB på mit arbejdes 1 Gbit internetforbindelse. I Firefox er det endnu værre - den må loade nogle andre ting, for der tager det over 20 sekunder at hente 19,5 MB.

Det er en af de mest vanvittigt tunge sider jeg kender til, og med så mange gange den bliver indlæst kan jeg simpelthen ikke forstå at Google har valgt det.

Og ja, halvdelen af tiden loader siden ikke ordentligt, så der intet sker når jeg forsøger at slette en e-mail eller lignende.
Avatar billede Mikael Ekspert
18. juni 2019 - 21:01 #5
Løst: Tak for alle svar ;)