Avatar billede kenneth westlin Juniormester
13. december 2018 - 20:41 Der er 3 kommentarer

Hyperx could II mikrofon problem

hej.

Jeg har prøvet at kigge på hyperx hjemmeside for at løse dette problem, og det er at hver gang jeg slukke min pc smider den mine indstillinger til mikrofonen på mit headset, jeg har prøvet at google men det har stadigvæk ikke hjulpet. Håber at der er en som ved hvad jeg kan gøre ???

venlig hilsen
kenneth
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2018 - 20:59 #1
det er fordi driveren er noget skrammel
Avatar billede kenneth westlin Juniormester
16. december 2018 - 20:12 #2
øh nå nå, det er sku så underligt at den virker på min søns computer.
Avatar billede kenneth westlin Juniormester
09. januar 2019 - 18:54 #3
stadigvæk ingen løsning ????