Avatar billede Jannickhess Professor
14. december 2018 - 14:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Afmelde Skype tlf nummer

Jeg ønsker at afmelde mit Skype nummer da jeg ikke får det brugt den i hjælpe mig med det tak
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2018 - 18:40 #1
log ind på skype.com, oppe i højre hjørne klik på din profil
på midten af skærmen står "manage features", vælg skype nr, og nedlæg det
kan du ikek det der, så er der neders på selve profilsiden et link der hedder

account details: skype nr adresses
du sku gerne ku ordne det der
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2018 - 19:44 #2
Er ikke Skype bruger, men hvis sidwave har hjulpet dig med dit problem så husk at acceptere hans indlæg.
Du er desværre ikke særlig god til at melde tilbage i dine tråde.
Avatar billede Jannickhess Professor
19. december 2018 - 00:38 #3
Sidewave
Jeg har stadig ikke kunne finde ud af at slette min Skype telefon numner
Deværrer kan jeg ikke Engelsk, så kan du forklare det på Dansk ?

Det er IKKE bare sådan at slette 😩
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2018 - 13:14 #4
gå på skype.com
log ind

i øverste højre hjørne er din avatar, klik på den og vælg "my account"
scroll ned i bunden. under account details, klik på "skype number adresses".

se billede
https://i.imgur.com/lzT0rjo.png
Avatar billede Jannickhess Professor
21. december 2018 - 00:21 #5
Hejsa Sidewar

Billedet du har linket til er meget utydeligt, og der er ikke bare en knap at se på skypes hjemmeside,

Ved den røde cirkel rundt om en tekst den kan jeg så bart ikke se
Avatar billede Jannickhess Professor
23. januar 2019 - 19:48 #6
Spørgsmål er lukket