Avatar billede ZeBa Ekspert
16. december 2018 - 02:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner man Messenger

Jeg har aldrig brugt det åndssvage Messenger, men for at par timer siden fik jeg en besked i M, og den lykkedes det mig at læse. Men nu skal jeg læse den igen og nu kan jeg ikke finde den.
Hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2018 - 07:25 #1
inde på facebook, er den oppe i venstre hjørne menu
Avatar billede poko1 Ekspert
16. december 2018 - 08:00 #2
Når du svarer Får du Måske?????????? Et svar!
https://ibb.co/bNbKMwQ
Avatar billede stjans Guru
16. december 2018 - 08:28 #3
:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2018 - 10:27 #4
God jul :-)
Husk at acceptere #1 hvis det er rigtigt :-)
Og er i øvrigt helt enig med poko1 i #2.
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. december 2018 - 14:35 #5
sidwave: tak fo det. Men den besked, som jeg fik i går er der ikke????
Og hvorfor bruger folk iøvrigt  ikke bare at trykke på "Besked" i stedet for det skide Messenger?
Avatar billede nopsen Ekspert
16. december 2018 - 18:52 #6
ZeBa og hans tro væbner igen igen.
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. december 2018 - 14:50 #7
#5 For 15 år siden ville du i stedet have spurgt:

Og hvorfor bruger folk iøvrigt ikke bare at sende en fax i stedet for sådan en skide besked?

Og for 30 år siden havde du så til gengæld spurgt:

Og hvorfor bruger folk iøvrigt ikke bare at sende et brev i stedet for sådan en skide fax?

Og om X år lyder det formentlig sådan her:

Og hvorfor bruger folk iøvrigt ikke bare at skrive i Messenger i stedet for sådan en skide XXX?

Det kaldes den teknologiske udvikling, og du kan lige så godt vænne dig til den...
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. december 2018 - 18:11 #8
Jeg har svært ved at se parallellen. Det er ikke særlig besværligt at klikke på "Besked"
Avatar billede stjans Guru
18. december 2018 - 07:46 #9
Du skulle måske overveje at spørge afsenderne ? :-)