Avatar billede plok Forsker
16. december 2018 - 10:55 Der er 10 kommentarer

Facebook Messenger skifter sprog heletiden, til andre sprog end dansk?

Hej.

Jeg har et problem med min messenger, på min android mobil. Den skifter heletiden sprog til andet end dansk.

Jeg har både oplevet at den skifter fra dansk til engelsk og tyrkisk?

Jeg har godt nok været i Tyrkiet i okt. men det burde vel ikke ændre på at jeg har indstillet den til dansk flere gange?

Jeg har self. prøvet at skifte sprog-indstillingerne til dansk, men uden held.

Ved I hvad der kan være galt?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2018 - 11:57 #1
Er det i telefon eller på Facebook du har indstillet til dansk?
Formoder telefon generelt ellers er på dansk?
Avatar billede plok Forsker
16. december 2018 - 12:08 #2
Det er i Facebook Messenger jeg har forsøgt at omstille/indstille den til dansk igen, men uden held?

Min mobil er på dansk :)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2018 - 12:09 #3
Fjerne Messinger app og gen hente den er det forsøgt?
Avatar billede poko1 Ekspert
16. december 2018 - 13:49 #4
Hvordan fjerner man Messenger fra Facebook???
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2018 - 13:54 #5
Har man hentet selve Messenger app ned på sin andriod telefon kan den fjernes igen.
På pc kan Messenger så vidt jeg ved ikke fjernes 🙂
Avatar billede Mikael Ekspert
16. december 2018 - 14:15 #6
Min ex var også Tyrkiet i sommers. Hun fik samme problem som dit Samsung S8.

Her var løsningen en simpel genstart af mobilen.. Og derefter nul problemer ;)
Avatar billede plok Forsker
16. december 2018 - 14:36 #7
#3 Nej, det prøver jeg lige i aften

#6 Det skal også lige prøves i aften

Vender lige tilbage med en konklusion herpå
Avatar billede poko1 Ekspert
16. december 2018 - 14:42 #8
Har du slået flere sprog fra?
https://ibb.co/BjxRVj4
Avatar billede plok Forsker
16. december 2018 - 19:32 #9
#8

Det er jo Facobook Messenger app som giver problemer?
Avatar billede carstenwm Praktikant
26. december 2019 - 15:58 #10
Og hvordan gik det så ?