Avatar billede ExcelJ95 Seniormester
21. december 2018 - 19:50 Der er 2 kommentarer

Flyt en værdi fra en celle til første ledige celle i en given kolonne - VBA

Jeg har før spurgt om noget lignende, og håbede egentligt også derfor på, at jeg selv kunne fikse det.

Men jeg kan s*tme ikke få det til at virke, selvom det lyder simpelt nok.

Nå men jeg vil gerne have det sådan, at den værdi der står i min celle A1 bliver flyttet over i første ledige celle i kolonne b med en VBA makro.

hjælp..
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
21. december 2018 - 20:21 #1
Se i den jeg har lavet til dig!!
Avatar billede bak Seniormester
24. december 2018 - 12:52 #2
Sub test()
    Range("B1").End(xlDown).Offset(1, 0) = Range("A1")
    Range("A1").ClearContents
End Sub