Avatar billede hannele Novice
22. december 2018 - 15:35 Der er 5 kommentarer

Åbne Cromebook uden kode.

Jeg har købt en Acer Cromebook R 13. Jeg skal hver gang jeg åbner den indtaste koden. Kan den indstilles til at åbne uden kode.
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. december 2018 - 19:14 #1
I søgefelt skriv: kode
Så kommer der en menu hvor du kan vælge at ændre/fjerne adgangskode.
Dette gælder i Windows 10, men lignende menu i andre Windows-versioner.
Avatar billede Slater Ekspert
22. december 2018 - 19:28 #2
#1: Det er en Chromebook, den har ikke Windows.
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. december 2018 - 20:04 #3
Jeg så kun lige navnet Acer, som jeg selv har med Windows 10. Så derfor ;-)
Chromebook er ganske rigtig en anden sag.
Avatar billede hannele Novice
23. december 2018 - 12:06 #4
Ja det er det der er grunden til at jeg ikke kan finde ud af det, for jeg er vant til Windows 10, men Chromebook er helt anderledes.
Avatar billede jan mikielsen Praktikant
28. januar 2023 - 13:39 #5
Hej Hannele, fandt du ud af det med at få en stille Chromebook, da jeg har det samme problem?