Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. december 2018 - 20:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Stemme / Journalist P1 Podcast

Jeg følger en spændende Podcast fra DR 1 -
"Speditørens død" - Og digteren og modstandsmanden Morten Nielsen.
*
Martin Grønne er nævnt som den gennemgående Journalist.
*
Så kom jeg til at tænke på en Podcast,
jeg hørte sidste år P1.
Om "Dobbeltmordet" (På Peter Bangs vej).
*
Synes, på en måde, det er samme stemme der er ind imellem.
Men ikke hovedstemmen.
*
Der står, så vidt jeg kan se, ikke "Martin Grønne" nogen steder.
*
Eller : Jeg kan ikke se det.
Kan I, Eksperter ?
*
Venlig Hilsen + God Lørdag. Fra Jørn
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2018 - 02:22 #1
nu igen Jørn ????
du vil vide alt muligt gammelt som er glemt :)

ring til DR, de ved det!!
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. december 2018 - 08:01 #2
Ja. Men Gd Jul. sidwave + Undskyld ulejligheden ....
Avatar billede Pernille Laursen Juniormester
23. december 2018 - 12:06 #3
Jeg vil faktisk OGSÅ gerne vide hvor jeg finder mere om ham Martin Grønne, så nix, det er da bestemt ikke noget dumt spørgsmål. Så du der, “Sidwave”, bid ikke, tak!!
Avatar billede nopsen Ekspert
23. december 2018 - 12:59 #4
#1
hvorfor springer du ikke bare hans spørgsmål over, hvis det går dig sådan på, istedet for at svare på den spydige måde?
han har da lov at spørge om hvad han vil, og desuden kan det kan det jo tage lang tid at få svar fra DR.
man kan jo passende sige "nu igen sidwave????" hver gang du hjælper en vis bruger, som altid sviner hjælperne til herinde.
istedet vælger du helt uden grund, at overfalde en bruger der altid opfører sig eksemplarisk!
forstår ikke din måde at prioritere på.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. december 2018 - 16:47 #5
Jeg er lige kommet hjem.
Satte vore to svigersønner på opgaven :
Sammen med mig at lytte lidt til første del af begge Podcasts.
- Konklusionen er : Vi er ret sire på, at Martin Grønne's stemme
er i begge Podcast.
Den om Ægtepatter Jacobsen og Martin Nielsen / Citronen.
Det er også samme genre.
- Tak for jeres deltagelse her + God Jul i morgen + Hilsen Jørn
Avatar billede Pernille Laursen Juniormester
23. december 2018 - 17:07 #6
Hvis det, der er skrevet fra “ nopsen” er skrevet til mig, så er der kun at sige, at jeg synes man, uanset hvor og hvornår man skriver, så bær have en god tone. Jeg har hørt podcasten idag, og er også interesseret i at kunne skrive til ham Martin Grønne, for jeg synes, der mangler en krølle på podcasten. Derfor googlede jeg hans bavn og røg så, fir 1 gang, herind. Glædelig jul til Jer fra mig. Og længe leve podcast’s . Sikke nogle gode oplevelser, man kan pådrage sig, hi.
Avatar billede Pernille Laursen Juniormester
23. december 2018 - 17:10 #7
Nååå, nu forstår jeg, hvad du skriver, “ nopsen”..
Og kan man spørge om alt muligt, herinde?  I såfald er det da super at vide.. 👍 hej igen herfra. 👋👋
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. december 2018 - 17:36 #8
Man kan spørge om alt muligt her. Pernille.
Ikke noget problem !
Jeg har, personligt, stillet mange spørgsmål.
Fået god hjælp.
Også fra sidwave - Flere gange ...
Så forslaget med at ringe til DR radio var måske fint nok.
Jeg føler mig godt behandlet her.
Nogle ganske få gange er jeg blevet lidt "stødt" - Men jeg ved også,
at jeg spørger meget. Om alt muligt. "Spørge-Jørn".
No Hard Feelings ....
Avatar billede nopsen Ekspert
23. december 2018 - 17:42 #9
det var netop ikke til dig Pernille :-)

i kategorien fri debat kan du altid frit spørge om alt andet som ikke er IT relateret.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. december 2018 - 08:58 #10
Pernille - Hvad er det, som der mangler i Podcast, synes du ?
"Den krølle" ?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. december 2018 - 09:20 #11
Nåh men : God 24. December, 2018 ....
Avatar billede Pernille Laursen Juniormester
25. december 2018 - 12:51 #12
Jeg tænker det måske er Speditøren der er far til citronens datter, Lone. At det er der, hunden måske “ ligger begravet”. For Citronens kone får en datter i marts 1945.
Blot en tanke, og måske hun lever endnu..?!
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. december 2018 - 15:10 #13
Åh. Ja - Du siger noget ... Pernille ....

Ja. Hvem ved - Andre end i implicerede ...