Avatar billede TTA Seniormester
26. december 2018 - 15:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne lodret menu i Outlook

Efter at have fået ny PC, og installeret Office-pakken, så har jeg i Outlook fået lodret menu ude i højre side af skærmen. Menuen indeholder funktionerne Slet, Besvar, Markér som læst, Flyt, Opfølgning, Forrige element og Næste element. Men det er funktioner som allerede er i båndet foroven, og jeg vil derfor gerne fjerne denne menu.

Jeg ved bare ikke hvordan... Jeg har prøvet både højre- og venstreklik, set på alle fanerne, jeg har prøvet flytte menuen ved at trække i den, jeg har ledt efter en menu, en dropdown-menu, et x - men det er som om denne menu er låst fast.

Hvordan fjerner jeg menuen?
Avatar billede mort1 Ekspert
26. december 2018 - 17:47 #1
Vi skal nok lige vide, hvilken Outlook version du anvender
Avatar billede TTA Seniormester
26. december 2018 - 20:06 #2
Profesional Plus 2016
Avatar billede TTA Seniormester
27. december 2018 - 13:14 #4
#3: Fantastisk - tak! :)