Avatar billede Nina Gotthardt Juniormester
29. december 2018 - 15:21 Der er 3 kommentarer

Mappe med forskellig størrelse på computeren og på google drev

Jeg er ved at overføre en mappe fra min computer til google drev, hvor man får 15gb lagerplads gratis. Mappen var på 15,1 da jeg ville overføre den, så derfor slettede jeg et program, der skilte mig af med omkring 3 gb. Når jeg nu køre musen over mappen kan jeg se at den fylder 11,9 gb. MEN når jeg så vælger den i google drev står den til at fylde 16,6 gb.....
Håber nogen kender til problemet og har et forslag til hvad der kan være galt :)
Avatar billede claes57 Ekspert
29. december 2018 - 16:37 #1
Lokalt på pc ligger en kopi af google drev (C:\brugere\dit brugernavn\google drev) så sammenlign mapper der med din originalmappe (start stifinder to gange eller brug specielt program). Filer, du sletter i den lokale google drev mappe slettes automatisk også online.
Avatar billede Nina Gotthardt Juniormester
29. december 2018 - 17:46 #2
Tak for hjælpen!
Avatar billede hjolsen Ekspert
29. december 2018 - 17:49 #3
Hvis du bruger G-mail optager det også plads på Google drev !