Avatar billede RAH Praktikant
29. december 2018 - 15:46 Der er 3 kommentarer

Paracon keyboard og Playstation

Vi har købt et Paracon Rebel Mechanical Keyboard og kan ikke få det til at virke på vores Playstation 4. Kan det virkelig passe at det ikke virker derpå? Hvad gør vi for at få det til at virke på en Playstation 4.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. december 2018 - 19:28 #1
Bytter det til et andet.

Du gør ikke noget selv for at få noget til at køre på PS4 - enten fungerer det, eller også gør det ikke; i dette tilfælde var det så "ikke".
Avatar billede RAH Praktikant
30. december 2018 - 00:37 #2
Men det ville være rart at vide hvad der er gået galt, så vi ikke køber endnu et keyboard som blot er ‘ikke virler’
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. december 2018 - 13:55 #3
Du finder ingen konkret whitelist - der er kun at teste om det spiller, så eneste mulighed er reelt at stole på sælgers erfaring og vejledning, eller sikre at du kan returnere indtil du finder et, der funker.