Avatar billede sismofytten Juniormester
02. januar 2019 - 21:42 Der er 3 kommentarer

Visning af punkter på kort

Hvordan illustrerer jeg på et kort nogle værdier (gerne med cirkler af forskellige størrelse).

F.eks.

Post nummer  Antal
9000                100
9100                35
9200                57
osv.

Har forsøgt med BatchGeo uden held da den bare viser 3 ens størrelse prikker ...
Avatar billede wise Seniormester
02. januar 2019 - 22:15 #1
Kan du programmere (javascript) eller skal det være uden?
Avatar billede sismofytten Juniormester
02. januar 2019 - 22:42 #2
uden - jeg håbede at kunne finde et allerede udviklet stykke software der kan klare dette men jeg har ikke held med Batchgeo, Easymapmaker eller ArcGIS.
Avatar billede wise Seniormester
02. januar 2019 - 23:01 #3
Jeg har kigget på noget tilsvarende tidligere, men gik i stå...
Kan du måske gøre noget via et sheets add on?
https://www.bettercloud.com/monitor/the-academy/build-custom-google-map-addresses-google-sheets/