Avatar billede Jonas HeHe Praktikant
02. januar 2019 - 22:21 Der er 2 kommentarer

Intet plads på min ekstern harddisk

Har en harddisk på 1 tb? Men efter vi har haft den i fjernsynet og slettet alt på den, viser den kun at den har 31,9 gb?

Hvordan fixer jeg dette?
Avatar billede milter Ekspert
02. januar 2019 - 23:02 #1
TV'et har sikkert formateret harddisken med sit eget styresystem, som ikke kan læses af din Windows. Følg instrukserne i linket herunder, så skulle du gerne få det hele tilbage. Det kan være en god ide først at kigge på afsnittet: "How to create and format a new partition using Disk Management".

https://www.windowscentral.com/how-format-new-hard-drive-windows-10

Her er lidt mere om problemet:

https://www.easeus.com/storage-media-recovery/restore-external-hard-drive-shows-only-32-gb-to-full-capacity.html
Avatar billede posten Ekspert
20. januar 2019 - 08:40 #2
du skal være klar over fra start hvor du vil ha den disk skal være for hvis du rykker rundt på den fra tv/pc slider det unødigt på den for at tilpasse sig hvor den bruges
og du herved nedsætter dens levetid !!