Avatar billede Leon Praktikant
09. januar 2019 - 16:38 Der er 3 kommentarer

Ingen Netværk/Wifi til min ipad.

Jeg har fået en brugt Ipad fra en ven da han ikke brugte den mere.
Det hele køre fint undtagen den ikke kan oprette forbindelse til nettet.
Min Iphone og andre enheder i huset kan sagtens, Men lige denne Ipad kan ikke.
Jeg har forsøgt og nulstille netværket/oprettet til Itunes og kigget en masse på nettet. Men intet virker...
Kan det være netkortet som sidder i Ipadden som er gået i stykker?
Avatar billede Leon Praktikant
09. januar 2019 - 16:44 #1
Tilføjelse.
Glemte og skrive at ipadden overhovedet ikke kan finde noget som helst netværk, Den loader lige i 2 sekunder også intet resultat. Men alle andre enheder finder det med det samme.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2019 - 18:09 #2
har du din egen apple ID ?
din ven kan ikke bare overdrage den, den er låst til hans apple ID
du skal skaffe dit eget ID ved at kontakte apple
Avatar billede JeVe Novice
09. januar 2019 - 20:07 #3
Jeg har oplevet det to gange på apple produkter, at wifi funktionen bliver disablet, så at sige. Forstået på den måde at menuen "wifi" i indstillinger er gråtonet og ikke kan vælges, eller ligeledes som du beskriver, at den blot søger få sekunder, for så at konstatere at det intet netværk er at finde.

Hvad der helt præcist er årsagen til det, ved jeg ikke. Jeg har blot erfaret at det er hardware baseret. Gendannelser, opdateringer, osv osv virker ikke.
De åd den, i butikken, på serienummeret da det åbenbart kunne forekomme.