Avatar billede petert Forsker
10. januar 2019 - 08:10 Der er 2 løsninger

Problemer med Explore VS Google Crome

Hej
Jeg kører Win 7 pro. Internet 50/50
Jeg har installeret IE (via Office 2010) samt GoogleCrome
Problemet er kører jeg IE kører det utroligt langsomt, før siden kommer op.
kører jeg Google Crome kører det rimeligt hurtigt.
Problemet er hvis eks. hvis jeg i en e-mail skal følge et link, og bliver ledt over i en browser, bliver det oftes IE. ( som så kører langsomt)
spm 1.
Er der nogle steder hvor man kan indstille til kun at vælge Google Crome som foretrukken browser.
Spm 2
Hvordan kan jeg prøve at køre en ny  installation, kun af IE så jeg kan bruge begge browser ( som jeg helst vil.)
MVH
Petert
Avatar billede hjolsen Ekspert
10. januar 2019 - 09:25 #1
I kontrolpanel - programmer og funktioner --> standardprogrammer  kan du vælge Chrome som standard internet browser
I Internet explorer gå i  Internetindstillinger (tandhjulet) vælg fanen avanceret  og nulstil IE !
Avatar billede petert Forsker
14. januar 2019 - 07:34 #2
Tak for indlæg
Dette løste problemet
MVH
Petert