Avatar billede Simon Praktikant
10. januar 2019 - 20:15 Der er 1 kommentar

Problem med powerpoint 2016

Hej
Når jeg lukker mit powerpoint og vil starte det igen, starter det altid på en ældre præsentation. Dvs at hver gang jeg starter powerpoint op starter den på samme dokument. Der står det har noget med automatisk lagring at gøre, men hvordan gør jeg så den ikke åbner på dette dokument?
Jeg kan ikke afinstallere powerpoint og installer det gratis igen, så det er lidt et problem.
Avatar billede KHN Guru
10. januar 2019 - 23:06 #1