Avatar billede Mikkel Bendtzon Praktikant
13. januar 2019 - 22:32 Der er 3 kommentarer

hvordan får jeg mit kamera tilbage?

Mit kamera er ikke i min enhedshåndtering. Hvordan kan man få det tilbage? slettede alt på min laptop, og det slettede åbenbart min indbygget kamera med i det. Ville være en kæmpe hjælp hvis nogen havde en ide om hvor man kan skaffe det....
Avatar billede kurtba Ekspert
13. januar 2019 - 23:35 #1
Det lyder som om, at du har geninstalleret alt på din pc. Men du har så glemt at  installere de drivere, som i sidste ende får det hele til at virke.
Driverne ligger enten i en mappe på din pc, eller også skal du hente dem hos producenten af pc.en.
Husk at hente alle drivere og installere dem, da de normalt er bedre end dem, som windows sætter ind som standard.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2019 - 22:41 #2
I enhedshåndteringen går du i vis og tjekker "vis skjulte enheder" af.
Kommer den frem så?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2019 - 22:51 #3
Hvis det kommer frem, så er der sikkert ikke driver der virker. Den skal du så finde.
Og enig med Kurtba at det er producentens side du finder dem på.