16. januar 2019 - 12:30 Der er 3 kommentarer

Split test af produkt side / billede

Hvilket værktøj kan jeg bruge til at split teste på mine produktsider. Hos PurePower har vi et produkt som har vundet en pris og det vil jeg gerne teste på om det har en indflydelse på om folk de klikker og køber produktet oftere når banneret er på billedet eller når det ikke er på.

Produktet hedder energy gel citrus-te. Se siden her.
https://www.purepower.dk/shop/9-energi-gel/

Som man kan se så har vores citrus gel et rundt mærke som er den pris produktet har vundet. Det jeg vil teste er som sagt om det har nogen indflydelse.

Har i selv en ligende case må i gerne dele den.

Mvh
Tobias
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. januar 2019 - 12:43 #1
Hvorfor ikke bare en pragmatisk tilgang til det:
Giv den en løbetid på f.eks. 14 dage, fjern banneret og evaluer efter de næste 14 dage?
16. januar 2019 - 12:56 #2
Jeg har blot hørt at det var muligt med et tool som kunne teste det for en. Nu mest fordi vi ikke helt har daten på 14 dage til at skulle have et valid datagrundlag. Derfor tænkte jeg om der var et system som kunne håndtere det i 2-3 måneder.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. januar 2019 - 13:00 #3
Hvis I nu selv udvikler på siden, kunne man så ikke, hver gang produktlisten opdateres, lade det være tilfældigt, om banneret var med eller ej, og så blot lade en markør på bestilingen vise, om den er med eller uden banner?