Avatar billede Jannick Barting Praktikant
17. januar 2019 - 08:32 Der er 4 kommentarer

Hjælp

Hvad skal jeg gøre min computerskærm drejer rundt automatisk jeg kan ikke gøre noget HJÆLP!!!!!
Avatar billede Slater Ekspert
17. januar 2019 - 09:05 #1
Du er nok nødt til at forklare problemet lidt mere præcist end det.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2019 - 09:20 #2
win10: indstillinger / system / skærm / retning (bør være 'liggende' hos de fleste)
Avatar billede hjolsen Ekspert
17. januar 2019 - 09:55 #3
Tryk på : ctrl + alt + pil op - samtidig !
Avatar billede Slater Ekspert
17. januar 2019 - 10:12 #4
Nu står der jo altså i spørgsmålet at den drejer rundt automatisk. Det er muligt opretter ikke mente det, hvilket var grunden til at jeg bad om uddybning, men hvis det er korrekt at det sker af sig selv, så har jeres forslag intet at gøre med sagen.

Mon ikke det giver mening at vente på den forklaring i stedet for bare at skyde med spredehagl?