Avatar billede CHC Forsker
18. januar 2019 - 13:48 Der er 7 kommentarer

Kontrolelement - skrift størrelse ved knap

Hej Orakler

Efter at have oprettet en knap med fanen Udvikler vil jeg ændre skriftstørrelsen på teksten til knappen, men det kan jeg ikke få til at lykkes.

Jeg markerer afkrydsningsfeltet og vælger "Formatér kontrolelement", men jeg kan ikke ændre skriftstørrelse i denne boks og heller ikke i "Rediger tekst".

Hvis der er nogen der har nogle guldkorn til dette, så vil jeg være yderst taknemmelig.

Vh CHC
Avatar billede supertekst Ekspert
18. januar 2019 - 14:13 #1
Det burde ikke være noget problem - har lige prøvet at følge din beskrivelse - uden problemer.
Du er velkommen til at sende din fil. www.supertekst.it.dk | Kontakt
Så svarer jeg - så du kan sende filen.
Mvh
Avatar billede CHC Forsker
18. januar 2019 - 14:58 #2
Hej "Supertekst"

Tak for dit svar.

Det er meget mystisk, da jeg tidligere har haft mulighed for at kunne ændre dette, men jeg har ikke længere de beskrevne valgmuligheder!

Tak for tilbudet om at kigge på filen, men jeg har desværre ikke mulighed for at fremsende denne, da den indeholder oplysninger som jeg nødigt vil dele, men tak igen.

Hvis der findes andre måder at ændre skriftstørrelsen på eller en løsning af en eller anden art, så hører jeg meget gerne om det.

Vh CHC
Avatar billede supertekst Ekspert
18. januar 2019 - 15:09 #3
Hej CHC

Hvis du opretter en ny fil og prøver at udføre samme formatering - hvad sker så?
Avatar billede CHC Forsker
20. januar 2019 - 20:45 #4
Hej Supertekst

Det er desværre det samme - det er meget mystisk. Der er tilsyneladende noget der er forsvundet i en opdatering, da jeg tidligere har kunne formatere teksten i afkrydsningsfelterne.

Vh CHC
Avatar billede supertekst Ekspert
20. januar 2019 - 23:30 #5
Det kan jeg vist ikke gøre noget ved.
Avatar billede CHC Forsker
25. januar 2019 - 11:33 #6
Tak for indsatsen, supertekst. - Jeg må nok leve med det. :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
25. januar 2019 - 11:45 #7
Selv tak