Avatar billede viborg2000 Mester
18. januar 2019 - 14:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WHATSAPP

Hej

Jeg har flyttet min whatsapp fra Iphone til Min samsung, Alt fungere som det skal, hvis jeg modtager billeder bliver de gemt i en folder der hedder whatsapp billeder... men mine gamle beskeder har gemt billederne i 1000 vis a biblioteker med kun et billede i hver... er det muligt og flytte disse billeder til et stort fælled bibliotek så whatsapp kan finde dem igen

Lidt kompliceret men håber i forstår ellers spørg...
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2019 - 15:51 #1
hvis du kan få det til icloud, og har en pc med icloud, så kan du med en dos-kommando kopiere alt til en ny samlet mappe, og dens data kan let flyttes til android.
Typisk vil icloud på en pc ligge i C:\Users\[dit brugernavn]\iCloudDrive\whatsapp
så åbn en dos-boks der og skriv
copy *.* C:\Users\[dit brugernavn]\samlet /s
så vil alle undermappers indhold samlet i mappen 'samlet' som du så kopiere til samsung
Avatar billede viborg2000 Mester
18. januar 2019 - 17:48 #2
Ja men det der er problemet er at få whatsapp til og kigge i den samlede mappe
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
19. januar 2019 - 14:41 #4
Kender ikke rigtig whatsapp, men det kunne lyde lidt som en bug.