Avatar billede kasperchr Novice
19. januar 2019 - 22:19 Der er 6 kommentarer

Lokale skribenter søges

Hej

Jeg søger lokale skribenter til nyheder på https://nyheder24.dk.

Mvh
Avatar billede irve Praktikant
19. januar 2019 - 22:44 #1
Hej
Kan du måske være lidt mere uddybende i hvad du søger?
Og evt. en direkte kontakt mulighed = e-mail adresse ?

/Morten
20. januar 2019 - 06:41 #2
... eller var det måske blot en opdatering til folket, skabt til at forebygge de mange der dagligt går og får disse spontane "GISP; søger de mon reportere lokalt på nyheder24!??!" - "HVORFOR VED JEG IKKE OM DE GØR DET!!!!!!!" stunder :-) I så fald, så synes jeg sgu det er flot og imødekommende journalistisk praksis.... skulle det imidlertid IKKE være tilfældet, så er jeg nok mere inclined til at holde med #1 :-)

Jep....det er for tidligt at stå op! Jeg er tilsyneladende stadigvæk minimum 15% mere skør end min normværdi foreskriver er et tåleligt niveau!
Avatar billede claes57 Ekspert
20. januar 2019 - 08:49 #3
info er på siden https://nyheder24.dk./om
20. januar 2019 - 11:46 #4
#3: tak for update :-) det var nu alt andet end særlig seriøst mit tidligere indlæg, blot en følgevirkning af massivt søvnunderskud for min part ! :-)

SÅ meget klogere synes jeg nu heller ikke man bliver:
"Har du en god historie, så send den til kontakt@nyheder24.dk eller kontakt os på Facebook."

:-)
Avatar billede Spilskabet.dk Praktikant
29. januar 2020 - 23:16 #5
Det er ikke helt nemt at finde de rigtige skribenter når det handler om lidt mere konkrete og komplekse emner, jeg ser altid på hvilken persontype.jeg ønsker skal give mine blogs en form for.liv, st hvordan ham/hun kan formidle denne.lidtere.sjældne.baggrundsviden til at lave noget mere.unikt content.på.min side https://spilskabet.dk/. Det falder mig derfor naturligt at du skal kigge efter en der har passion indenfor det segment du henvender dig til.

Mvh spilskabet
Avatar billede Mik S. Oddershede Praktikant
16. juli 2020 - 21:38 #6
Hos www.belugi.dk søger vi også altid skribenter, der har lyst til at skrive om sexlegetøj og frækt lingeri!