Avatar billede bumble Praktikant
22. januar 2019 - 00:54 Der er 1 kommentar

Stream video til VLC Android.

Hejsa,
Jeg vil meget gerne vide hvilken server jeg bør benytte til at streame video filer til en modificeret android enhed, hvorpå der KUN kan installeres standard VLC android version.

Jeg har pt kig på Nimble Streamer.
Pros?
Cons?
Forslag til bedre programmer?
Og hvis der er noget der er for avanceret til en autodidakt pc nørd, så gerne en forklaring til installation og opsætning.

På forhånd tak.
Avatar billede man man Praktikant
01. februar 2020 - 21:18 #1
Thank you so much for this. I was into this is https://messenger.red/ sue and tired to  tinker around to check if its possible but couldnt get it done. Now that i have seen the way you did it, thanks guys
with
regards