Avatar billede hrGabs Novice
23. januar 2019 - 22:14 Der er 4 kommentarer

iPad videowall

Hej alle

jeg er så heldig at have adgang til en flok gamle iPad 2. og de er jo på mange måder gået ud, men da de nu virker og kan tænde osv. så kunne jeg godt tænke mig at bruge dem til noget.

derfor vil jeg høre om nogen har erfaring med at lave en vidoewall, altså at fx 20 iPad sat op ved siden af hinanden, og så virker som en stor skærm

Venlig hilsen
Henrik
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2019 - 22:56 #1
det kan kun lade sig gøre hvis der kører en app på en af dem, som kan styre alle 20..
det findes nok ikke, og skal hjemmeprogrammeres
Avatar billede hrGabs Novice
24. januar 2019 - 19:25 #2
Jeg håber nemlig på at finde en sådan app. jeg har set et par youtubefillm med det. men er også bange for at det skal laves fra bunden
Avatar billede Martha Praktikant
18. april 2019 - 09:14 #3
Launch the Settings app on your iPhone or iPad that's compatible with Apple Pay.
Tap on Wallet & Apple Pay.
Tap on Default Card.
Tap on the card you want to use as your default.
Avatar billede Martha Praktikant
22. april 2019 - 09:51 #4
Launch the Settings app on your iPhone or iPad that is compatible with Apple Pay.
Tap on Wallet & Apple Pay.
Tap on Default Card.
Tap on the card you want to use as your default.
https://www.dqfanfeedback.xyz/