Avatar billede jetelhu Novice
24. januar 2019 - 12:21 Der er 16 kommentarer

Box med opgradering til office 365 i outlook...ønskes væk.

Hej.
I outlook under listen af mapper....indbakke, sent post, kladder osv.... er der kommet en box/reklame med.. Opgradering til office 365...midt i synsfeltet af mapper. Den er ret irriterende for jeg kommer ofte til at trykke på den, når jeg vil scrolle ned til andre mapper. Er der en måde jeg kan få den væk på?
Ville gerne sende et printscreen af den men det kan jeg ikke sætte ind.
Håber i forstår.
På forhånd mange tak.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2019 - 15:10 #1
du kan ikke få det væk
windows mail er noget lort, det kan nærmest ingenting.
prøv mozilla thunderbird, det er pisselækkert mailprogram!
Avatar billede jetelhu Novice
24. januar 2019 - 15:52 #2
Øv..det var da irriterende. Har haft denne mail i mange år og vil helst ikke skifte. Tak for hurtig svar :)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2019 - 17:07 #3
Formoder det er Windows 10?
Prøv at gå i jobliste - start og se om der er noget der med Office 365 i Windows opstart?
Prøv evt også at i søg at skrive msconfig og gå i tjenester. Kør listen igennem. Er der noget med Microsoft Office 365 der så deaktiver den.

Eller prøv gå i indstillinger - apps og kig gennem her om notifikation til Office 365 er der. Hvis den er prøv at afinstallere den hvis du kan
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2019 - 17:08 #4
Hvis du kigger i programlisten kan du måske også den vej fjerne den ved at højreklikke på den og vælge fjern
Avatar billede falster Ekspert
24. januar 2019 - 19:03 #5
#3:

Hvis det er webklienten

https://outlook.live.com/mail/inbox

er det nok bl.a. den pris, man betaler for den gratis version.
Avatar billede jetelhu Novice
24. januar 2019 - 19:15 #6
Ja nu kom jeg så til at afinstallere hele office :( Må installere den igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2019 - 19:18 #7
Undskyld. Jeg troede du have en Office installeret fra cd og kun havde notifikationen til 365. Beklager hvis jeg har kommet til at guide dig forkert.
Avatar billede jetelhu Novice
24. januar 2019 - 19:34 #8
220661...nej nej det skal du ikke undskylde. Jeg har måske også forklaret det forkert. Det er inde i min mail denne box er og hvis jeg prøver at højreklikke på den åbner den Outlook hjemmeside hvor jeg kan opgradere. Jeg prøvede så denne metode...."Eller prøv gå i indstillinger - apps og kig gennem her om notifikation til Office 365 er der. Hvis den er prøv at afinstallere den hvis du kan" og så afinstallerede jeg hele office :) Men ingen problem...installerer den bare igen :)
Det er jo nok som Falster ekspert siger...at sådan er det når det er gratis version, men mærkeligt den først kommer nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2019 - 19:39 #9
Har du i kontrolpanelet under programmer og funktioner både  din office pakke og office 365 som et punkt?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2019 - 19:46 #10
Hvis du i søg skriver "beskeder og handlinger" og går ind i indstillingerne for dette og scroller ned har du så en app hvor der står "hent office 365" der er aktiveret?
Hvis du har prøv at deaktivere denne
Avatar billede jetelhu Novice
24. januar 2019 - 19:52 #11
220661...uha du spørger om noget jeg ikke har så meget styr på. Mener du under Apps og funktioner ?. Syntes ikke jeg noget der hedder programmer og funktioner. Hvis det er der du mener... har jeg en masse der står Microsoft ved. Microsoft billeder, Microsoft edge, Microsoft News, Microsoft office 365 Proplus, Microsoft Onedrive, Microsoft store, Microsoft visual C++2008 redistributable....som jeg ikke aner hvad er.
Tror da bare vi lukker den her for det er for kompliceret. Må leve med den box :)
Avatar billede jetelhu Novice
24. januar 2019 - 19:56 #12
Nej har ikke en der hedder "hent office 365". Har en der hedder Microsoft store
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2019 - 20:07 #13
Microsoft office 365 Proplus hvad er det så?
Må indrømme jeg har strippet min pc helt for sådan nogle ting da jeg satte den op så der kommer lidt skud fra hoften ;-)
Avatar billede jetelhu Novice
24. januar 2019 - 20:54 #14
220661...hehe...aner ikke hvad det er :)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2019 - 16:06 #15
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2019 - 16:08 #16
Hov så ikke lige du havde droppet det.