Avatar billede skolevej321 Forsker
24. januar 2019 - 14:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktion i udlandet

Jeg leder efter en måde hvorpå jeg kan søge efter hjemmesider og jeg vil gerne kunne søge som om jeg sidder i det respektive land.Sverige,England,tyskland,Italien)
Jeg sidder og leder efter firmaer i de respektive lande og er træt af Google. det tager for lang tid at rense for googles ulyksaligheder.
Avatar billede Slater Ekspert
24. januar 2019 - 14:47 #1
Duckduckgo kan sagtens. Den sporer dig ikke på nogen måde, og du kan bare vælge et land i drop-down menuen øverst til venstre for at søge som om du er i det.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2019 - 15:03 #2
du kan opsætte en udenlandsk proxy i din browser
Avatar billede skolevej321 Forsker
24. januar 2019 - 15:51 #3
vejledning?
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
24. januar 2019 - 18:46 #4
I gamle dage kunne man bare skrive google.de for at søge i Tyskland, det virker ikke længere, man omdirigeres til den danske google.
Du kan skrive site:de foran søgningen men det fungere ikke lige så godt
Avatar billede skolevej321 Forsker
22. november 2019 - 16:58 #5
Brave er min løsning