Avatar billede Moana Praktikant
24. januar 2019 - 17:34 Der er 8 kommentarer

Wifi og logo er væk

Her til aften vil jeg åbne min computer op og opdager så at der ikke er noget wifi det er en k450e med netkort i så den kan tage trådløs forbindelse, men nu er det logo plus flytilstand væk, har tjekket om det er opdateret driver og det er det, har været i bios men der kan jeg slet ikke finde wifi inde, kan se at den gerne vil opdatere computeren men kan ikke da jeg intet internet har.. nogle ider til hvad jeg kan gøre da jeg vil være rigtig ked at at slette hele computeren
Avatar billede poko1 Ekspert
24. januar 2019 - 18:48 #1
Prøv at trykke på Meddelelsesruden nede i højre hjørne og se om det er tilstede og om du kan aktivere det ?
https://ibb.co/7X2XbnB
Avatar billede poko1 Ekspert
24. januar 2019 - 18:52 #2
Se også om der er mangler i Enhedshåndteringen.
https://ibb.co/5RWkS6W
Avatar billede Moana Praktikant
24. januar 2019 - 19:06 #3
den mangler
Avatar billede Moana Praktikant
24. januar 2019 - 19:06 #4
for ingen af de ting frem desværre
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2019 - 19:10 #5
I enhedshåndteringen tryk på "vis" og tjek af "vis skjulte enheder"
Kommer den så frem og hvilken status har den hvis den er der.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. januar 2019 - 19:46 #6
Hvis den mangler så prøv at hente og gen installere
Direkte downloadlink.
https://download.lenovo.com/consumer/desktop/h1101272.exe
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2019 - 05:58 #7
sluk din router i 10 sekunder og reboot den
Avatar billede Mikael Ekspert
25. januar 2019 - 08:29 #8
Jeg har løst "manglende internet" således:

Ofte kommer jeg ud for at alle drivere mangler til netforbindelse (Både LAN og wifi) når jeg fx. har geninstalleret en ny/anden Windows. Og så er det ikke nemt online, at update drivere via nettet. ;)

Derfor har jeg altid et par billige usb wifi plugs liggende. Den plug har egen driver på medfølgende CD. Og wupti er der internet via wifi, og dermed kan øvrige manglende drivere NEMT updates. ;)

https://www.av-cables.dk/usb-wifi-stik/wireless-usb-dongle-150-mbps.html?gclid=Cj0KCQiA4aXiBRCRARIsAMBZGz9I62kx1YdawUBj-quo9Gd9TNbz3aPXJCytGfD9-GsewAlZL7NMx4caAj8mEALw_wcB