Avatar billede lurup Ekspert
24. januar 2019 - 22:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mapper og filer sammen med Wordpress

Jeg har en webhotel hos Cliche.dk

Jeg har 15 mapper og 25 filer som jeg bruger til forskellige delinger.
Nu vil jeg gerne have wordpress på min hotel og sammen tidet gemmer mine filer og mapper.
Kan jeg det ?
Skal jeg bare aktiver Wordpress ellers skal jeg tage kopi af det hele aktiver wordpress og efter uploade mine filer og mapper ?
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2019 - 05:55 #1
#1 tag en kopi med ftp klient af alle dine mapper og filer
#2 slet det hele på hotellet
#3 installer wordpress og konfigurer
#4 upload alle dine filer og mapper til en undermappe på roden, feks kald den "shared"
#5 lav alle dine links om til denne mappe
Avatar billede lurup Ekspert
25. januar 2019 - 13:40 #2
Tak