Avatar billede Susanne Novice
26. januar 2019 - 17:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

g i gmail adressen "forsvinder" ved reply mail

Jeg har en xx.yy@gmail.com mailadresse, som fungerer helt normalt og uden problemer.
Men når en modtager besvarer min mail ved svar/reply ændres mail adressen til xx.yy@mail.com. (Det gælder for alle modtagere, jeg har testet det med flere forskellige)
Dette betyder selvfølgelig, at jeg ikke modtager svar-mail´en, men modtageren får ikke nogen fejlmeddelelse.
Er der én som har en ide om hvad jeg kan gøre for at ændre dette
Mvh
Susanne
Avatar billede Slater Ekspert
26. januar 2019 - 18:49 #1
Man kan manuelt vælge en Reply-To header i Gmail. Jeg ved ikke hvorfor din skulle være blevet sat forkert, men det giver mening at tjekke om den er det, i hvert fald.

Hvis du går ind i indstillinger (tandhjulet -> settings), vælger "accounts and import" fanen, og kigger der hvor der står "send mail as:", så kan du trykke på "edit info" ud for det, og der kan man selv vælge hvilken konto der skal svares til. Tjek om den er forkert indstillet.
Avatar billede Susanne Novice
26. januar 2019 - 19:14 #2
Tak Slater - det virkede - hvor svært kan det være, når bare man ved hvordan :-)