Avatar billede Søs Møller Praktikant
27. januar 2019 - 11:16 Der er 3 kommentarer

nulstilling

Jeg har en asus tablet som Jeg ikke kan komme ind i vil gerne nulstille den,men når den kommer til 34% fortryder den ændringer og den vil ikke indlæse mit usb med en Windows hvad gør jeg
Avatar billede falster Ekspert
27. januar 2019 - 11:28 #1
Velkommen på Eksperten.

Du må nok give lidt flere oplysninger om din tablet.

(Og hvad er det med usb med en Windows?)

Her er forskellige generelle forslag:

https://www.google.com/search?q=Asus+tablet+factory+reset&meta=lr%3D%26hl%3Den&gws_rd=ssl
Avatar billede Søs Novice
27. januar 2019 - 14:02 #2
Det er en asus notebook t102ha tror jeg den hedder jeg lukkede den ned og siden er jeg kun kommet ind i bios der kommer en blå Box frem hvor jeg skal indtaste min kode og så står den bare der med asus logoet og kommer ikke videre den kører Windows 10
Avatar billede falster Ekspert
27. januar 2019 - 14:22 #3
Så tror jeg, at det giver bedre resultater, hvis du flytter/opretter dit spørgsmål i kategorien, Hardware, PC.