28. januar 2019 - 20:52 Der er 1 kommentar

Macbook vil ikke starte

Hej,
Jeg har et problem med min macook pro fra enten 2010 eller 2012.. Hver ganf jeg skriver starter den og skriver adgangskoden, går den i stå under opstart i loading.
Har søgt flere steder og spurgt flere til råds, men er stadig helt lost ?
Nogen ide til hvad der kan være galt med den?
Avatar billede puren Ekspert
28. januar 2019 - 22:00 #1
lyder som om mac os er gået i stykker. denne side bør kunne hjælpe dighttps://www.macworld.co.uk/how-to/mac-software/how-boot-mac-in-recovery-mode-3674052/