Avatar billede Maria Poulsen Novice
30. januar 2019 - 08:14 Der er 13 kommentarer

Min Netværksindstillinger er væk

jeg har denne model 8CG5252KQ1.

Mit problem er at der et stykke tid har været problemer med netværket det er hoppet ind og ud, nu det så helt væk, jeg har prøvet at nulstille med mere ud held, tænker det er driveren der er noget galt med, men kan simpelthen ikke finde det, som jeg skal bruge, nogen der kan hjælpe?.
mvh Maria
Avatar billede Maria Poulsen Novice
30. januar 2019 - 08:16 #1
Må nok lige huske at skrive at, jeg kan slet ikke komme ind i enhedshåndtering eller noget i den dur
Avatar billede poko1 Ekspert
30. januar 2019 - 09:22 #2
Hej Maria.
Det er ikke mange oplysninger at gå ud fra!
Hvilket styresystem bruger du?
og hvilke Computer Navn  og model.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2019 - 10:05 #3
du skal finde nyeste drivere til netop din model, fra producentens hjemmeside, og installere.

hvis din windows er i uorden rens den med ccleaner.
https://www.ccleaner.com/ccleaner
Avatar billede Maria Poulsen Novice
30. januar 2019 - 10:35 #4
Poko1: det er en hp Pavillion x360-13-s080no..
styre system aner jeg desværre ikke inde i dette.

sidwave: har hps hjemme side kan intet finde..

jeg har prøvet køre back up via usb det hjælper ikke, den skriver der er noget galt med windows logger af starter op
Avatar billede poko1 Ekspert
30. januar 2019 - 10:38 #5
Avatar billede Maria Poulsen Novice
30. januar 2019 - 10:42 #6
Det har jeg prøvet uden held, det virker ikke da den skriver problemer med windows, men kan ikke finde problemet, da den bliver ved med at lukke ned efter et minut, når du ind i indstillinger og søger logger den siden ned
Avatar billede poko1 Ekspert
30. januar 2019 - 10:47 #7
Du skal downloade til et USB Stik og derfra installere driveren.
nu ved jeg jo ikke om det er Windows 10 men hvis det er Så tryk på Windowstasten + X samtidig og vælg  Enhedshåndteringen derfra!
https://ibb.co/M7FJ9y8
Avatar billede Maria Poulsen Novice
30. januar 2019 - 10:52 #8
jeg har downloadet til usb stik.. intet hjælper, den skriver problemer med windows logger af om et minut hver gang
Avatar billede poko1 Ekspert
30. januar 2019 - 10:56 #9
Se om sfc /scannow  kan reparere noget?
Windowstasten + X samtidig og vælg Windows PowerShell (Admin)
Sfc /Scannow  husk mellemrummet.
Avatar billede Maria Poulsen Novice
30. januar 2019 - 11:04 #10
jeg prøver ellers vender jeg tilbage tak
Avatar billede Maria Poulsen Novice
30. januar 2019 - 11:10 #11
den skriver der er fejl ved Tap-windows v9...men har et minut så logger den af kan man måske køre det i fejlsikret tilstand?
Avatar billede poko1 Ekspert
30. januar 2019 - 11:19 #12
Windowstasten +S Skriv Kontrolpanel tryk ok Vælg programmer og Funktioner  find Tap højreklik og tryk på fjern
Avatar billede poko1 Ekspert
30. januar 2019 - 11:29 #13
eller hvis du kunne komme i enhedshåndteringen fjern den og genstart Pc.
https://ibb.co/bmkDhnd