Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. januar 2019 - 10:37 Der er 2 kommentarer

Samsung synk kontakter med Outlook

Min Samsung syncer kontaktpersoner med den tilhørende gmail-konto, men jeg ønsker at synce med min Outlook-konto. Hvordan ændrer jeg dén indstilling? Google was not my friend.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2019 - 12:56 #1
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
30. januar 2019 - 13:08 #2
Jo, men jeg havde egentlig tænkt mig, at den selv skulle gøre det via en indstilling. Måske har Windows Phone forkælet mig på dét punkt?