Avatar billede lara laahn Praktikant
31. januar 2019 - 19:52 Der er 3 kommentarer

vand på min macbook

Hej
Jeg tog min macbook ned i min taske og min drikkedunk var åben så der kom vand i nogen usb huller nede ved siden. min skærm ligner atden har fået et tryk. jeg har prøvet at tørre det med min høretørre eller sådan noget så vandet kan komme væk og jeg kan få en god skærm igen.
nogen som hved hvad man gør, og hvis det er umuligt at fixe den, er der nogen som kender billige sider hvor man kan operere den
Avatar billede CRKrogh Ekspert
31. januar 2019 - 20:49 #1
Med mindre den er så ny, at du er villig til at betale en hel del for reparationen, skal du nok forberede dig på at kigge efter en ny(ere) Macbook til at afløse den.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2019 - 02:06 #2
den fejler ikke en skid, lad den tørre i en uge. så burde den virke
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2019 - 09:30 #3
Problem med vand er at man ikke skal koble strøm på før man er 100% sikker på den er tør. Vand og elektronik er en dårlig kombination.