Avatar billede Frk. Blomst Novice
01. februar 2019 - 00:45 Der er 2 kommentarer

Skærm reagerer ikke ved opstart.

Hej.
Jeg har en skærm og pc som virkede helt optimalt indtil jeg fik trykket på en knap under "tænd/sluk" knappen på pc'en. Så vidt jeg kan læse mig frem til så er det en knap til at genstarte computeren (det er en cirkel med en trekant der peger op ad indeni).
I sekundet jeg fik trykket på knappen trykkede jeg på den igen og skærmen blev helt sort og gider overhovedet ikke reagerer på pc'en mere.
Jeg har prøvet at fjerne strømforsyningen, slukke på knappen bag på computeren, taget HDMI ud og ind, flere forskellige skærme...
Hvis det er relevant så er det Windows 7 styresystem.
Nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2019 - 02:05 #1
start computeren, og tryk febrilsk DEL og F10 og F12, for at komme i bios.
så sku skærmen gerne tændes.
boot i fejlsikret tilstand ved at trykke f8 befeilsk ved boot, og slet din grafikkort driver totalt.
geninstaller den herefter ved en normal boot
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2019 - 08:54 #2
Windows taste + P
tryk en gang pil op og derefter på enter.
Kommer der så billede?