Avatar billede Jannickhess Professor
02. februar 2019 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ændre startside i Edge

Edge, starter altid op i Msn

Hvordan ændre jeg startsiden MSN til en selvvalgt startside

f.eks. www.dr.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2019 - 12:14 #1
1) gå ind på den ønskede startside
marker adresselinjen og kopier
klik på de tre prikker yderst til højre, og vælg indstillinger i menuen
scroll ned til 'Angiv din startside'
vælg 'en bestemt side' i det øverste felt, og klik i det næste og sæt link ind med Ctrl+v
Lige til højre for feltet er en firkant (gammeldags diskette) - klik på den for at gemme.
Avatar billede Jannickhess Professor
02. februar 2019 - 22:45 #2
Kære Claes
Jeg kan ikke finde, angiv din startside,

Det skal gælde den nyeste version af Chrome
Avatar billede kurtba Ekspert
02. februar 2019 - 23:33 #3
jannickhess du beder om en ting, men vil i virkeligheden noget andet :-)
Derfor får du et svar, som ikke virker. Du skriver, at det er startsiden i Edge, og det er ud fra det, at claes57 svarer.
Nu skriver du, at det er Chrome, og det er jo ikke det samme som Edge.
Men i Chrome, skal du også klikke på de 3 prikker oppe i højre hjørne og vælge indstillinger. Så skal du helt ned til der står "ved opstart" og der vælger du så "åben en bestemt side eller en række sider" , så vælger du de 3 prikker til højre og klikker på dem, herefter rediger. Der skriver du så adressen på din ønskede startside.
Avatar billede Jannickhess Professor
03. februar 2019 - 02:32 #4
Kære Kurtba.

Der var tale om en tekstfejl Det var Edge jeg mente, og Claes57 hjælp fungerede fint
Derudover så virker din Kutber også fint til Chrome

Tak for svarene begge 2

Lukker derefter spørgsmålene