Avatar billede ErikHg Ekspert
02. februar 2019 - 15:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind på YouSee musik

Jeg har fået et problem, der viser sig ved at jeg ikke kan logge ind på YouSee musik på min stationære med Windows 7. YouSee musik supporterer ikke længere IE 11, og derfor har jeg installeret Google Chrome, som YouSee anbefaler. Dette har også kørt fint lige til i går aftes 1/2 2019, hvor der sker det, at efter indtastning af brugernavn og password bliver felterne tomme og intet sker udover det. På min bærebare med Windows 10, er der ingen problemer, heller ikke på min Samsung mobil er der problemer.
Der står noget med "for mange cookies" men jeg har prøvet at rette dette uden held. Det er forbandet, at man pludselig løber ind i sådan et problem, så jeg håber nogle her på eksperten kan hjælpe. På forhånd tak.

https://ibb.co/k3p4B45
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. februar 2019 - 16:28 #1
Jeg fandt selv en løsning, efter en del besvær :-)
Avatar billede mort1 Ekspert
02. februar 2019 - 16:37 #2
ErikHg - Med din erfaring skyldes det helt sikkert en forglemmelse, at vi andre ikke fik at vide, hvad løsningen var.
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. februar 2019 - 17:19 #3
Jeg takker for din bemærkning vedr. min erfaring :-) Der er dog mange punkter hvor jeg mere eller mindre er blank, og nrtop derfor er det godt at have et forum som eksperten.dk

Det lykkedes mig vha. YouTube, der som så ofte før igen har været en god hjælp at have i nøden. Der var en god forklaring - godt nok på engelsk - der trin for trin viste fremgangsmåden. Det kom bare helt bag på mig at jeg pludselig fik beskeden vedr. cookies. Jeg har i relativ lang tid brugt Chrome som browser, når jeg har skullet på YouSee Musik. Ellers bruger jeg IE11, men som nævnt supporterer YouSee åbenbart ikke længere denne. Det var tydeligvis noget der skulle slettes. Jeg har indsat linket til YouTube videoen her:

https://www.youtube.com/watch?v=-IGvQq7LZzQ